Przyjaciel

Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce ci się płakać. Zadzwoń do mnie... Nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakać razem z tobą. Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić... Nie obiecuję, że cię zatrzymam, ale mogę z tobą pobiec. Jeżeli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać. Zadzwoń do mnie... Obiecuję być wtedy z tobą i być cicho. Ale jeżeli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze... Przybiegnij do mnie szybko. Mogę cię wtedy potrzebować. 


Przyjaźń to wyzwanie, zarówno dla jednej jak i drugiej osoby, trzeba ja pielęgnować, trzeba dbać o nią. Można szczerze porozmawiać, wyżalić się, pośmiać się, powygłupiać. To jest wspaniałe uczucie, gdy masz dla kogo żyć, z kim dzielić swoje przeżycia . 

Przyjaciel ,każdy wie co to jest
To osoba dobra jest 
To osoba której możesz ufać
I dobrze cię wysłucha .

Pragnie z tobą spędzać czas
ciesz się że ją masz.
Przyjaciel ma dobre serce
,mieć go to szczęście 



2 komentarze:

  1. Świetnie piszesz :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !