Zbuntowana

Hejka ... 7 kwietnia byłam w kinie na filmie ,,Zbuntowana " druga część filmu  ,,Niezgodna". Będzie jeszcze jedna część ,,Wierna " na którą również pojadę . Film był super na początku jednak nie wiedziałam o co w tym filmie chodzi, ale potem już nie było problemów.  

Główną bohaterką jest zbuntowana dziewczyna,  która staje na czele rewolucji mającej poprowadzić ciemiężony lud do wyczekiwanej wolności. Triss ukrywa się wspólnie z Cztery przed czujnym okiem Jeanine, która chce za wszelką zapanować nad buntownikami i pozbyć się Niezgodnych. Dziewczyna jednak ma na sumieniu swoich zmarłych rodziców. Musi jednak zaakceptować, że z powodu swojego niedopasowania do systemu pięciu frakcji naraża swoich bliskich na niebezpieczeństwo.







5 komentarzy:

  1. Przejrzysty blog super wygląd , twoje posty są genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam niezgodną :)
    Ale słyszałam do się stało z główną bohaterką :<
    http://wiktorialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej bibliotece jest Niezgodna i Zbuntowana i chyba muszę przeczytać...
    Jeśli masz chwilkę, to byłabym wdzięczna za kliki w linki w moim poście :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam książki i są świetne, ale drugiej części filmu nie miałam jeszcze okazji zobaczyć. Mam nadzieję, że szybko to nadrobię ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też byłam na zbuntowanej w kinie :D Super trylogia, czytałam :)
    może zajrzysz?
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2015/04/pomagajmy.html

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !