Samokaleczenie



Temat dosyć niecodzienny i szczerze mówiąc niezbyt łatwy do opisania. Każde pociągnięcie żyletką po ręce, nodze, karku i brzuchu uspokaja nas na chwile. A potem to mija. To jest chwilowa przyjemność. A potem do końca życia zostają rany. Ludzie, którzy się samookaleczają są wrażliwi. Nie potrafią poradzić sobie z problemami, których często winni są rówieśnicy. Po co się kaleczyć ? To nie pomoże rozwiącać problemów. Prawda ?? Co wy o tym myślicie ?

,,Samookaleczanie pozwala opowiedzieć historię bez słów - o naruszaniu integralności organizmu."

Sa­mooka­lecze­nie psychiczne sta­je się uzależnieniem...

...boli...

...zos­ta­wia ślad...

...a chęć wyrządze­nia krzyw­dy swe­mu włas­ne­mu "Ja"

co­raz częściej po­jawia się w głowie... 






5 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat jest bardzo trudny i mało kto się go podejmuje.
    Dobrze, że ty podjęłaś to wyzwanie.
    Sama mam doświadczenia z samookaleczeniem.
    Wiele osób robi to, żeby pomyśleć chodź o chwilę o czym innym.
    Inni żeby zwrócić uwagę, że coś jest nie tak. A sami nie poproszą o pomoc.
    A jeszcze inni dla "szpanu". Ostatnio w mojej szkole dziewczyna wycięła sobie swoje imię na ręce i chodziła i pokazywała co zrobiła.
    Nie wiedziałam czy się śmieć czy płakać.
    Zapraszam do mnie.
    http://zuziksworld.blogspot.com/2015/04/12-04-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężki temat i nie wiem, czy sama dałabym rady się podjąć napisania go. TY zrobiłaś to super :*
    może wzajemna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mialam i mam z tym problem, jednak mam ludzi obok, szkoda ze taki krotki post, bede wpadac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, był szpan na to, dzieciom już przeszło i się nie tną ;) Największa głupota i moda na świecie haha

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !