Weekend :3

Heejka! Dziś napiszę wam jak spędziłam weekend , więc zapraszam! :

Sobota ;

Koleżanka  zaprosiła mnie do siebie a ,że była brzydka pogoda a koleżanka mieszka obok mnie to postanowiłam do niej pójść , było super graliśmy w ,,Wielki Biznes " , jedliśmy frytki i pogadaliśmy sobie :) I tak minęła cała sobota :)




Niedziela :

W niedziele bardzo dużo się działo , ponieważ moja młodsza siostra miała chrzest , było mega fajnie ,bardzo dobrze się bawiłam :)Uroczystość odbywała się w M Cafe , tam poszliśmy na kawę i ciastko oraz ciepłą kolację :) 









5 komentarzy:

  1. :-) No to fajnie,że weekend zaliczasz do udanych! :-)) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. frytki taaakie pyszne :) a jakie niezdrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że weekend udany. :)
    Pozdrawiam.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham frytki! Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/02/helplessness.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super weekend :) Fajna musiała ta gra być! :D
    A Chrzty i tego typu spotkania rodzinne uwielbiam :D
    alicjadobry.pl

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !