Ulubieńcy Miesiąca Luty

Hejka ! Jak co miesiąc ulubieńcy :) Trochę tego jest a więc nie przedłużając zaczynajmy :)

1. Żywiec zdrój o smaku brzoskwini :)
Bardzo mi smakuję kocham ten smak :)





2. Skittlersy 

To mój smak dzieciństwa uwielbiam :) !

3. Kinder Country

Kooochaaam !!! Patrzę na te zdjęcie i ,aż chce się iść do sklepu po kinder country 


4. Mentosy 

Zawsze mam je w torebce i są lepsze niż gumy :)


5. Baby lips 
Bardzo dobra i myślę że jest moją ulubioną kolorową pomadką :)


6. Piosenka 

Taylor Swift - Blank Space



Ps: Przepraszam ,ale zdjęcia są z netu :) 



13 komentarzy:

  1. Przyznam się bez bicia, że nigdy nie używałam Baby Lips, ale wszyscy to tak zachwalają, to myślę, że trzeba spróbować. ;)
    www.zuziaczkowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te mentosy!
    http://natix86.blogspot.com/2015/02/tag-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kinder kantry i super ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń
  4. TO zdjęcie. Gdyby nie błędy ten post byłyby bardzo dobry.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesczezrze mam baby lips i jakos nie jestem przekonana do niego,podkresla suche skorki ;p
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swojego czasu używałam Baby Lips, ale to nie szminka dla mnie. Wolę bardziej wyraziste. :)

    Co do wody brzoskwiniowej - ja również za nią przepadam. :) W ogóle ubóstwiam Żywiec Zdrój, ale akurat ten smak wyszedł im genialnie. :) Najlepsza woda jaką piłam, i obowiązkowo schłodzona. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    pozdrawiam ciepło,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę też zrobić w końcu taki post, zapraszam do siebie darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę też zrobić w końcu taki post, zapraszam do siebie darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, uwielbiam tą piosenkę Tay <3

    Świetny blog i dołączam do obserwatorów. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czytać ulubieńców, bo można spotkać nowe rzeczy, które sama chciałabym wypróbować. :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kolor baby lips, ale mi chyba on nie za bardzo pasuje, za to ślicznie pachnie haha :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !