Powrót do przeszłości

Hejka ! Dziś pokaże i napiszę wam coś o moim dzieciństwie , każdy lubi powspominać :) Jak wiecie kończę 6 klasę ,a co się z tym kojarzy testy po klasie 6 no i ja dzisiaj miałam 4 próbny test już ostatni a w Kwietniu już ten prawdziwy więc za bardzo nie mam czasu bo muszę się uczyć itp, jeśli w ciągu 1 tygodnia nie będzie posta to po prostu nie mam czasu więc przepraszam  :)  A więc moją ulubioną bajką był Clifford uwielbiałam na to patrzeć :)


Ulubionym smakołykiem były skittlesy , uwielbiam je do dzisiaj :) 

\

Uwielbiałam Clifforda , a więc miałam takiego misia, mój ulubiony 




A teraz moje zdjęcia :)






8 komentarzy:

  1. Na twoim blogu jestem pierwszy raz, jednak muszę przyznać, że jest tu fantastycznie. Świetnie piszesz, a do tego dodajesz super zdjęcia. Na swój wiek wyglądasz bardzo dojrzale nie mówiąc o treści notek, jak dla mnie naprawdę extra!
    Zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy, mam nadzieję, że również ciekawe!
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuję :) I bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetny post, bardzo zainteresował mnie Twoj blog ;))
    obserwuję :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiałam oglądać Clifforda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu , obserwuje i zapraszam do siebie majkabazal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jest to ciastko przy kursorze!
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwiellbiam skittlesy :)) Ciekawy pomysł na posta. Chyba sama zrobię coś w tym stylu na swoim blogu :))

    thedoominiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !