Ulubieńcy miesiąca : Styczeń

Hej ! Dziś o ulubieńcach Miesiąca  ( Styczeń ) . Rzeczy które wam pokażę nie są jakieś popularne itp .  Zaczynamy ! 




Pierwszą rzeczą jest BelVita pyszna na śniadanie !  Teraz codziennie ją jem 
jest bardzo dobra , i jest o smaku truskawkowo -  śmietankowe
Polecam !



Drugą  jest Zima ! U nas trochę ją widać , bardzo lubię śnieg  ,  można 
pojeździć na lodowisku  itp .


Trzecią rzeczą jest książka a zwłaszcza dziennik , który można zniszczyć po swojemu , dużo osób
ją ma i prowadzą blogi , filmiki oraz strony na ten temat , ja również  prowadzę stronę na ten temat na facebooku !


Przed ostatnią rzeczą jest kosmetyk  , zwłaszcza pomadka Zero Calorie ,  która jest genialna kupiłam ją w Dayli za nie całe 5 zł . Pachnie gumą balonową i dobrze trzymie się na moich ustach więc Polecam !


 

Ostatnią niestety rzeczą jest płyn do kąpieli z Playboya , jest  truskawkowo - czekoladowy
pięknie pachnie  i super się nim myje !!! Dostałam go na Święta , więc niestety nie wiem ile 
kosztował !

To na tyle ! W komentarzach piszcie pytania  , na które odpowiem w następnym poście !

16 komentarzy:

  1. zniszcz ten dziennik rewelacja!!!

    zapraszam do mnie: http://annestyle15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ciasteczka! Chyba kupię zniszcz ten dziennik :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, zachęcające, aż kupię chyba sobie "zniszcz ten dziennik" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam , ale 4 lutego jest premiera nowej książki pt. ,,To nie Książka " Keri smith która jest autorką ztd ! Więc jak kupię tą nie książkę to wspomnę o niej na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzisz naprawdę fajnego bloga =D Bardzo ładny design i ciekawa notka =)
    Dlatego też obserwuję Twojego bloga i będę na niego wpadać częściej =)
    Czy mogłabym liczyć na obserwację z Twojej strony także na moim blogu? =) Bardzo mi na tym zależy <3

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! Na twoim blogu można znaleźć mnóstwo super inspiracji/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka BelVita są przepyszne <3
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super dziennik! ♥♥

    masz ochotę na wspólną obserwację?
    zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć :)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę, wszyscy teraz mają ten dziennik. może i ja się skuszę haha :)

    Mój blog♥ <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tb, Belvita są przepyszne <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Zachęciłaś mnie! Będę wpadała częściej! Na pewno!

    http://swiatpandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !