O mnie

Witam was  w tym poście napisze wam kilka słów o mnie , co lubię robić itp .
Nazywam się Jessica mam 12 lat a 8 lipca 13 .  W tym roku kończę 6 klasę więc mam dużżoo testów i dlatego będę dawała przynajmniej raz na tydzień posta . Bardzo lubię śpiewać i tańczyć . Nie jestem typu grzeczna dziewczynka , jestem  normalna i na luzie . Postaram się nagrać jakiś vlog lub coś . Nie dawno urodziła mi się moja siostra Vanessa  ma nie całe 3 miesiące .   Ok to tyle do zobaczenia ;) Miłych feri ja mam dopiero  3 lutego ;( 




12 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu ;*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na pewno zajrzę na twojego bloga !

      Usuń
  2. Bardzo fajny post, taki na luzie.
    Życzę powodzenia w blogowaniu, będę wpadać częęęściej! <3 ;*
    zapraszam do Siebie : evelinaphoto.blogspot.com
    ps. Bardzo fajny desing bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki zajrzałam na twój blog i jest supeer !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj jak ja skończę ferie to ty zaczniesz! :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ja chcę już przeczytać następny post!!! :)

    Może ty mnie też zaobserwujesz? Ja już to zrobiłam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog: blog-mania-by-mania.blogspot.com

      Usuń
  6. super blog obs/obs?zacznij a odzwdzięczę się :D
    http://tangle-of-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !